Посада:
доцент кафедри “Маркетинг та логістика”
Науковий ступінь:
кандидат економічних наук
Вчене звання:
доцент
Освіта:
вища
2003 Запорізький національний технічний університет, спеціальність Менеджмент організацій, кваліфікація за дипломом – «спеціаліст» (073)
Дисципліни, які викладає:
Основні мови спілкування:
українська (вільно), німецька (зі словником)
Павлішина Н.М., Харін А.В. Інновації в епоху цифровізації. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2023. № 1 (81), С. 179-188. DOI: https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2023.1.24. URL : https://journals.kntu.kherson.ua/index.php/visnyk_kntu/article/view/198/190
Павлішина Н.М. Теоретичні аспекти екологізації та цифровізації підприємств агропромислового комплексу. Науковий вісник Чернівецького університету : Економіка : зб. наук. праць. Вип. 840. Чернівці : Чернівецький національний університет, 2022. 60 c., С.25-31. URL : https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/6988/%D0%92%D0%86%...
Павлішина Н.М., Рєзанцева В.А. Маркетингова стратегія на підприємствах малого бізнесу Вісник Хмельницького національного університету. 2022, № 1 (302), С. – 185-188. DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-31.
Павлішина Н.М. Соціально-економічний потенціал запорізького регіону: оцінка та напрямки посилення. Управління змінами та інновації. НУ «Запорізька політехніка», 2021. № 2. С. 34-42.
Pavlishyna N., Kot L. The preconditions for the emergence and drivers of marketplaces development in e-commerce. Baltic Journal of Economic Studies, Vol.6 № 5. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2020. S.137-147. DOI: https://doi.org/10.30525/2256-0742/2020-6-5-137-147
Павлішина Н.М., Милосердова А.К. Аналіз конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ» // Приазовський економічний вісник. 2020. Випуск 1 (18) – C. 114-119.
Павлішина Н.М. Формування стратегії просування у соціальних мережах // Східна Європа: економіка, бізнес та управління 2019. № 6 (23).
Павлішина Н.М. Рекламний текст: місце в рекламній комунікації та структура // Інфраструктура ринку. 2019. № 37.
Павлішина Н.М. Офлайн та онлайн сегментація споживачів на прикладі товару життєвого циклу «спалах» // EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT. 2018. Volume 4. С.25-34.
Павлішина Н.М. Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу // Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. №21.
Павлішина Н.М. Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача / Н.М. Павлішина // Науковий вісник полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки» . 2015. № 2. С.88-95.
Павлішина Н.М. Посередники у мережі Інтернет / Н.М. Павлішина // Науково-виробничий журнал «Держави і регіони». Серія : Економіка та підприємництво. 2015. № 2. С.158-162 .
Павлішина Н.М. Інтернет – як джерело надходження вторинної маркетингової інформації / Н.М. Павлішина // Маркетинг: теорія і практика. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля / Ред..кол.: Т.С.Максимова (гол.ред.). Луганськ: вид-во СНУ ім..В.Даля, 2013. С. 131-136.
адреса:
69063, Україна, м.Запоріжжя, вул.Жуковського, 64
аудиторія (кабінет):
281(головний корпус)
тел.:
e-mail: