- Бородулькіна, Т. (2022). Актуалізація екзистенціальних смислів як форма психологічної інтервенції в кризовій психології. Психологічні перспективи. 39, 25-43. DOI: https://doi.org/10.29038/2227-1376-2022-39-bor
- Бородулькина Т.А. Эмпирическое исследование психосемантики детского рисунка (на примере Запорожского вальдорфского эксперимента). Інсайт: психологічні виміри суспільства: наук.журн. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Вип.2. – С. 44-51. DOI: http://doi.org/10.32999/2663-970X/2019-2-6 (категорія Б)
- Бородулькина Т.А. Метафора руки как проективный материал в работе практического психолога. East European Journal of Psycholinguistics. (2017). Lutsk: Lesya Ukrainka Eastern European National University. Vol. 4, No 1. Pp. 17-29. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://eejpl.vnu.edu.ua/index.php/eejpl/article/view/71
- Бородулькіна Т.О. Психосемантический анализ отношения родителей экспериментального учебного учреждения к вальдорфской педагогике. Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: [зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»]. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М., 2017. Вип.21 (1). С.41-64. (Web of Science) https://psycholing-journal.com/index.php/journal/issue/view/3
- Бородулькіна Т.О. Педагогічна колегія як орган управління навчальним процесом у вальдорфській освітній системі. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2021 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. О. В. Пономаренко, Л. О. Сущенко. Запоріжжя: АА Тандем, 2021. – С. 99-101.
- Бородулькіна Т.О. Запорізький вальдорфський експеримент: досвід та перспективи. Педагогіка, спрямована у майбутнє (до 100-річчя Вальдорфської педагогіки). – Харків: Вид.група «Основа», 2019. – С. 47-52.
- Бородулькіна Т.О. Організація та методичне забезпечення дослідження психічного здоров’я дітей в експериментальному навчальному закладі (на прикладі Запорізького вальдорфського експерименту). Педагогічні науки та освіта : збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. — Вип. XXVIII–XXІX. — Запоріжжя : СТАТУС, 2019. — С. 21-28. https://drive.google.com/file/d/1bvgu2GzK0NBtjLEoI0K9hZrYSh8lXBx9/view
- 8. Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в психологической работе с детьми. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: збірник наукових праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 4(49). – С.39-52.
- Бородулькіна Т.О. Вальдорфська педагогіка як здоров’язберігаюча та оздоровча освітня система. Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 21 жовтня 2014 року, Київ. За заг.ред.В.Б.Халамендик / Мін-во освіти і науки України, НПУ імені М.П.Драгоманова, ІАО, АВІУ. – Запоріжжя: Дике Поле, 2015. – С. 71-79.
- Бородулькіна Т.О., Мордвинцева М.В. Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку. Психолінгвістика: зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. – Переяслав-Хмельницький: «Видавництво КСВ», 2015. – Вип. 17. – С.18-28. Web of Science
- Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплін. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. – №43 (67). – С. 59-68.
- Бородулькина Т.А., Чикулай А.А. Понимание психологических категорий и психолого-дидактических текстов старшими дошкільниками. Психолінгвістика: зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. – Переяслав-Хмельницький: «Видавництво КСВ», 2014. – Вип. 16. – С.40-49. Web of Science
- Бородулькіна Т.О., Межинська Г.В. Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі. Психолінгвістика: [зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»]. – Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2014. – Вип.15. – С.18-32. Web of Science
- Бородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до служіння у майбутніх психологів. Психолінгвістика: зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2013. – Вип.12. – С.29-42. Web of Science
- Бородулькіна Т.О. Метафоричний тренінг як інноваційна психотехнологія навчання студентів-психологів. Гуманітарний вісник – Додаток 1 до Вип.27, Том VI (39): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2012. – С. 81-90.
- Бородулькіна Т.О. Метафора в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – № 37 (61). – С. 81 – 86.
- Бородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників. Психолінгвістика: зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ПП «СКД», 2012. – Вип.9. – С.25-31. Web of Science
- Бородулькіна Т.О. Психолог та клієнт в психосемантичному просторі образу професії майбутніх психологів. Психолінгвістика: зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ПП «СКД», 2011. – Вип.7. – С.10-18. Web of Science
- Бородулькіна Т.О. Технологія використання КТС А. М. Еткінда при дослідженні образу професії студентів-психологів. Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип.2: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – С. 95-108.
- Бородулькіна Т.О. Типологія образних явищ. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2009. – №27 (51). – С. 44-54.
- Бородулькіна Т.О. Розвиток уявлень про образні явища у філософських та психологічних дослідженнях. Науковий часопис. Психологія. Збірник НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2009. – № 25 (49). – С. 3 – 11.
- Бородулькіна Т.О. Особливості смислового компоненту образу професії студентів-психологів . Науковий часопис. Психологія. Збірник НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2009. – № 26 (50). – Част.1. – С. 184 – 191.
- Бородулькіна Т.О. Психодіагностика образу професії майбутнього спеціаліста. Актуальні проблеми практичної психології. Збірник наукових праць. Частина І. – Херсон, ПП Вишемирський В.С., 2008 р. – С. 57-62.
- Бородулькіна Т.О. Метод використання метафори в процесі розвитку та корекції образу професії. Актуальні проблеми психології. Том 3: Консультативна психологія і психотерапія: Зб.наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка АПН України / за ред.Максименка С.Д., Кісарчук З.Г. – Ніжин: Міланік, 2008. – Вип.5. – С.255-265.
- Бородулькіна Т.О. Особливості уявлень про робочий день у майбутніх психологів. Науковий часопис. Психологія. Збірник НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – № 21 (45). – С. 172 – 179.
- Бородулькіна Т.О. Діагностика емоційного компоненту образу професії (на прикладі студентів-психологів). Науковий часопис. Психологія. Збірник НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – № 17 (41). – Част.ІІ. – С. 168 – 177.
- Бородулькіна Т.О. Вплив образу професії на становлення професійної ідентичності особистості. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка. Т. IX, част. 2. – К., 2007. – С. 39 – 47.
- Бородулькіна Т.О. Образ професії як чинник професійного становлення особистості. Наукові записки Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. 31. – С. 181 – 191.
- Бородулькіна Т.О. Проблема професійного становлення практичних психологів в сучасних психологічних дослідженнях. Науковий часопис. Психологія. Збірник НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наук. праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2006. – № 11 (35) – С. 252 – 266.