Павлішина Ніна Михайлівна

Павлішина Ніна Михайлівна

Посада:

доцент кафедри “Маркетинг та логістика”

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук

Вчене звання:

доцент

Освіта:

вища

2003  Запорізький національний технічний університет, спеціальність Менеджмент організацій, кваліфікація за дипломом – «спеціаліст» (073)

Дисципліни, які викладає:

  • Маркетинг промислового підприємства
  • Маркетинг закупівель
  • Поведінка споживача
  • Управління маркою
  • Маркетингові дослідження
  • Вступ до спеціальності
  • Маркетинг

Основні мови спілкування:

українська (вільно), німецька (зі словником)

Дисертації:

  • Кандидатська дисертація зі спеціальності – 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». Тема: «Розвиток підприємництва та людського ресурсу в Україні», рік захисту – 2011р.

Наукові інтереси:

  • маркетингова діяльність промислового підприємства

  • маркетингові дослідження

  • цифровий маркетинг

  • електронні коммунікації в маркетингу

Підвищення кваліфікації:

  • 2022 р. Стажування. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпропетровськ). Кафедра міжнародного маркетингу (6 кредити, 180 год);

  • 2019 р. Goethe-Institut (представництво у м. Запоріжжя). «DLL 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion»;

  • 2018 р. Стажування. Балтійський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору (5 кредитів, 150 год);

  • 2019 р. Goethe-Institut (представництво у м. Запоріжжя). «DLL 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion»;

  • 2018 р. Стажування. Балтійський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору (5 кредитів, 150 год);

  • 2017 р. Стажування. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпропетровськ). Кафедра міжнародного маркетингу (4 кредити, 120 год)

Всього наукових праць:

  • 84, в т.ч. монографій - 5; статей у виданнях, що індексуються в наукометричній базі Scopus та Web of Science – ; у зарубіжних виданнях – .

Участь у конференціях:

  • Павлішина Н.М. Ситуативний маркетинг чи хайп на війні? Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування таз абезпечення». Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Запоріжжя, 25–26 травня 2023 р. [Електронний ресурс] / Редкол. :В. В. Наумик (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2023.С.345-348

  • Павлішина Н.М. Екологічний маркетинг у аграрній сфері. Технічне забезпечення інноваційних технологій в агропромисловому комплексі : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (30.01- 24.02.2023 р., м. Запоріжжя).

  • Павлішина Н.М. Конкурентоспроможність у фокусі digital-інновацій. Стратегії, моделі та технології управління економічними системами : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (16 грудня 2022 р., м. Хмельницький). Хмельницький: Хмельницький національний університет, 2022. 331 с. – С.233-235

  • Павлішина Н.М. Молодіжне підприємництво у військовий час. Трансформація національної, закордонної моделей економічного розвитку та законодавства в умовах воєнного часу: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції ВНУ ім. Лесі Українки, (27-29 червня 2022 року), м. Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня "Волиньполіграф", 2022. 418 с. – С. 253-255

  • Павлішина Н.М. Маркетинг еко-товарів. Тенденції та перспективи розвитку менеджменту в умовах глобальних викликів: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (31 травня 2022 р., м. Херсон, м. Кропивницький) / за ред. Н.В. Кириченко , Г. В. Жосан та ін. – Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2022. – 108 с. – С.68-70

  • Павлішина Н.М. Маркетингове управління у малому бізнесі. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем: збірник тез доповідей ІI Міжнародної науково-практичної конференції (Україна, м. Харків, 20 травня 2022 року). – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – 315 с.С. 267-270

  • Павлішина Н.М. Агрологістика у агропропромисловому комплексі. Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Збірник тез ХIV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24 травня 2022 року). Полтава: ПДАУ. 2022. 220 с. С. 100-103

  • Павлішина Н.М. Маркетингово-логістичний інструментарій забезпечення інклюзивного розвитку промислового регіону. Європейський вектор модернізації інженерної та економіко-управлінської освіти в умовах сталого розвитку промислового регіону. Міжнародна науково-практична конференція Інженерного навчально-наукового інституту ЗНУ, 27-28 травня. 2021 р. С. 382-385.

  • Павлішина Н.М. Маркетингові дослідження у банках. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем. І Міжнародна науково-практичні конференція, 26 травня 2021 р. С. 272-274

  • Павлішина Н.М. Digital-брендинг. Бренд-менеджмент : маркетингові технології : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. С.331-334

  • Павлішина Н.М., Кочнова І.В. Digital-брендинг та SMM. Using the latest technologies. The III-rd International Science Conference, February26–27, 2021, Groningen,Netherlands.120p. Pp. 44-47.

  • Павлішина Н.М. Маркетплейс як бізнес-модель. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. C. 176-179

  • Павлішина Н.М. Development of the Сrimea business in the conditions of geopolitical uncertainty (Розвиток бізнесу Криму в умовах геополітичної невизначенності) // Global Imperatives for Business and Law Development : II International Scientific-Practical Conference, Kyiv, October, 10-11, 2019.

  • Павлішина Н.М. Товари пасивного попиту, як об’єкт маркетингового дослідження / Н.М. Павлішина // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 квітня 2020 року, м. Черкаси) Черкаси : Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. С. 389-391

Відзнаки та нагороди:

Членство у громадських об'єднаннях:

  • Член Української асоціації маркетингу (сертифікат №567)

Рік початку діяльності в університеті: 2012

Основні наукові роботи

  1. Павлішина Н.М., Харін А.В. Інновації в епоху цифровізації. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2023. № 1 (81), С. 179-188. DOI: https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2023.1.24. URL : https://journals.kntu.kherson.ua/index.php/visnyk_kntu/article/view/198/190

  2. Павлішина Н.М. Теоретичні аспекти екологізації та цифровізації підприємств агропромислового комплексу. Науковий вісник Чернівецького університету : Економіка : зб. наук. праць. Вип. 840. Чернівці : Чернівецький національний університет, 2022. 60 c., С.25-31. URL : https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/6988/%D0%92%D0%86%...

  3. Павлішина Н.М., Рєзанцева В.А. Маркетингова стратегія на підприємствах малого бізнесу Вісник Хмельницького національного університету. 2022, № 1 (302), С. – 185-188. DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-31.

  4. Павлішина Н.М. Соціально-економічний потенціал запорізького регіону: оцінка та напрямки посилення. Управління змінами та інновації. НУ «Запорізька політехніка», 2021. № 2. С. 34-42.

  5. Pavlishyna N., Kot L. The preconditions for the emergence and drivers of marketplaces development in e-commerce. Baltic Journal of Economic Studies, Vol.6 № 5. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2020. S.137-147. DOI: https://doi.org/10.30525/2256-0742/2020-6-5-137-147

  6. Павлішина Н.М., Милосердова А.К. Аналіз конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ» // Приазовський економічний вісник. 2020. Випуск 1 (18) – C. 114-119.

  7. Павлішина Н.М. Формування стратегії просування у соціальних мережах // Східна Європа: економіка, бізнес та управління 2019. № 6 (23).

  8. Павлішина Н.М. Рекламний текст: місце в рекламній комунікації та структура // Інфраструктура ринку. 2019. № 37.

  9. Павлішина Н.М. Офлайн та онлайн сегментація споживачів на прикладі товару життєвого циклу «спалах» // EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT. 2018. Volume 4. С.25-34.

  10. Павлішина Н.М. Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу // Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. №21.

  11. Павлішина Н.М. Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача / Н.М. Павлішина // Науковий вісник полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки» . 2015. № 2. С.88-95.

  12. Павлішина Н.М. Посередники у мережі Інтернет / Н.М. Павлішина // Науково-виробничий журнал «Держави і регіони». Серія : Економіка та підприємництво. 2015. № 2. С.158-162 .

  13. Павлішина Н.М. Інтернет – як джерело надходження вторинної маркетингової інформації / Н.М. Павлішина // Маркетинг: теорія і практика. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля / Ред..кол.: Т.С.Максимова (гол.ред.). Луганськ: вид-во СНУ ім..В.Даля, 2013. С. 131-136.

Контакти

адреса:

69063, Україна, м.Запоріжжя, вул.Жуковського, 64

аудиторія (кабінет):

281(головний корпус)