Борисенко Олена Євгенівна

Борисенко Олена Євгенівна

Посада:

доцент кафедри “Маркетинг та логістика”

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук

Вчене звання:

доцент

Освіта:

вища

1997  р. Запорізький державний технічний університет, Електротехнічний,  спеціальність Електричні апарати, інженер-електромеханік (141);

1998 р. Запорізька інженерна академія, Факультет післядипломної освіти, спеціальність Економіка підприємства, економіст (076, 051);

2023 р. Запорізький національний університет, спеціальність Філологія, магістр філології (035.041).

 

Дисципліни, які викладає:

Маркетингова товарна політика

Товарна інноваційна політика

Маркетинг

Організація торгівлі

Маркетингова політика розподілу

Технології розробки стартапів

Маркетинговий аудит

 

Основні мови спілкування:

українська (вільно), англійська (вільно), французька (зі словником).

Участь у роботі рад і державних структур:

  • Член координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва Запорізької міської ради

Дисертації:

  • Кандидатська дисертація зі спеціальності – 08.00.04 « Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» Тема: «Діагностика управління ресурсним забезпеченням виробничої діяльності металургійного підприємства», рік захисту – 2015

Наукові інтереси:

  • Інноваційний розвиток підприємства та його інвестиційне забезпечення;

  • Економіка та організація торгівлі;

  • Товарна інноваційна політика.

  • Маркетингова товарна політика;

Облікові записи науковця:

  • Обліковий запис науковця (ORCID): 0000-0003-0143-2625

  • Обліковий запис науковця (Publons / Web of Science ResearcherID): ABE-1607-2020

  • Обліковий запис науковця (Google Scholar): https://scholar.google.com.ua/citations?user=FtLlDM8AAAAJ&hl=uk

Підвищення кваліфікації:

  • 2016 р. - підвищення кваліфікації (стажування) на базі кафедри економіки та маркетингу Запорізького приватного класичного університету, м. Запоріжжя, 6 кредити ЕСТS (180 год.)

  • 2018 р. - підвищення кваліфікації (міжнародне стажування) на базі Технічного університету м. Варна, Болгарія, 4 кредити ЕСТS (120 год.)

  • 2020р. - підвищення кваліфікації (міжнародне стажування) на базі Університету Суспільних Наук (UNS) у м. Лодзь при співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), Католицьким Університетом в Ружомберку (Словаччина), 6 кредитів EСТS (180 год.)

Додаткова освіта:

  • 2022р. - Вебінар "Змішане навчання: інструменти та практики від IT-бізнесу для викладачів університетів". Genesis. PFE (сертифікат).

  • 2022р. - "Google Analytics.Повись ефективність маркетингу!" Udemy. WebPromoExperts (сертифікат).

  • 2021р. - Дводенний інтенсив «Як швидко робити привабливі презентації». Організатор: проект USAID «Економічна підтримка Східної україни (сертифікат)

  • 2021р. - Тренінговий курс «Як запустити кейс-клуб» Організатор: проект USAID «Економічна підтримка Східної україни (сертифікат).

  • 2020р. - «Викладачі 4,0: Ефективні підходи для дистанційної освіти» Тривалість 14 годин. Організатори курсу: Servier Ukraine, UGEN, Центр «Розвиток КСВ» (сертифікат від 24.12.2020).

  • 2020р. 6-ти денний тренинг по створенню відеопрезентацій в програмі Vegas Pro. Організатор: Школа відео Олексія Радонеця (сертифікат).

  • 2020р. - Трьох денний тренінг «Успішні інвестиції в IPO» Організатор: Fintelekt savings&investments (сертифікат від 07.11.2020)

Всього наукових праць:

  • 112 наукових публікацій, з яких: наукових праць, що опубліковані у виданнях, які включено до науко-метричної бази Web of Science – 2; в колективних монографіях – 5 статей; у наукових фахових виданнях категорії «Б» з переліку МОН України – 19; наукових журналах України – 4; міжнародних іноземних наукових виданнях – 2, тез доповідей – 80. Має 57 праць навчального та навчально-методичного характеру, авторське свідоцтво на статтю – 1.

Основні наукові роботи (публікації):

  • Борисенко О.Є., Елькаді Махмуд Мохамед Реда Ельсаєд, Онуфрієнко Н.Л. А.с. 59452 Україна. Стаття «Вдосконалення маркетингового процесу підприємства машинобудівної галузі на основі досвіду іноземної компанії» (Заявка № 59869 від 02.03.2015, дата реєстрації 28.04.2015).

  • Лифвр В.В., Борисенко О.Є. Стратегія рекламної діяльності в мережі інтернет: сутність та значення. Наукові перспективи: журнал. 2022. №6 (24). 2022. С. 332-344.

  • Nechayeva Iryna, Borysenko Olena, Onufriienko Nataliia. Using internet marketing tools in the management of educational projects for the development of human potential (education for adults). Roczniki Ekonomiczne KPSW w Bydgoszczy Roczniki Ekonomiczne Vol. 14. 2021.

  • Нечаєва І.А., Борисенко О.Є., Онуфрієнко Н.Л. Аналіз можливості та обґрунтування необхідності створення проєктів розвитку людського потенціалу регіону. Економіка та суспільство. 2021. № 27.

  • Шитікова Л.В., Борисенко О.Є. Вплив освітнього рівня підготовки та професійної кваліфікації персоналу на формування товарної політики та розвиток інноваційного потенціалу підприємства. Науковий журнал «Причорноморські економічні студії». Випуску 60. Ч.2. 2020. С.17-23.

  • Борисенко О.Є. Проблеми та перспективи управління ефективним забезпеченням водними ресурсами господарської діяльності промислових підприємств / Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 4. С.117-126.

  • Борисенко О.Є., Онуфрієнко Н.Л., М. Елькади Удосконалення маркетингового процесу підприємства машинобудівної галузі на основі досвіду іноземної компанії // Бізнес Інформ. 2014. №11. C. 346-351.

Участь у конференціях:

  • Борисенко О.Є., Дудкін Ю.В. Методи оцінювання ефективності застосування заходів мерчандайзингу. Тиждень науки-2023. Факультет економіки та управління. Тези доповідей науково-технічної конференції, Запоріжжя, 24–28 квітня 2023 р. [Електронний ресурс] / Редкол. : Вадим ШАЛОМЄЄВ (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2023. С.186-188

  • Борисенко О.Є. Нечай М.Ю. Шляхи підвищення ефективності управління запасами в магазині алкогольних напоїв.«Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування та забезпечення». Тези доповідей міжнародної науковопрактичної конференції, Запоріжжя, 25–26 травня 2023 р. [Електронний ресурс] / Редкол. : В. В. Наумик (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2023. C. 371-373

  • Borysenko О.Y., Pavlova V.V. Evaluation of the marketing policy efficiency of an Industrial enterprise distribution.Search for scientific answers to the challenges of our time, on December, 10-11, Seattle, Washington, USA. № 15. 2022. pp. 61-64

  • Нечаєва І.А., Борисенко О.Є., Онуфрієнко Н.Л. Огляд світових тенденцій розвитку ринку освіти для дорослих. «Management of Modern University» : III International Scientific and Practical Conference Proceedings (Kyiv, April 29, 2021). Kyiv, 2021. P. 47-53.

  • Борисенко О.Є., Довжик В.С. Сучасні інструменти інтернет-маркетингу. Економіка, фінанси, облік та право: проблеми та перспективи розвитку: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 17 листопада 2021 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2021. Ч. 1. С. 38-41

  • Борисенко О.Є. Сучасні методи діагностики інноваційного розвитку підприємства. Міжнародна науково-практична конференція «Математичне моделювання процесів в економіці та управлінні проектами і програмами»(ММП-2020), Коблево, 14-18 вересня 2020р. Праці. Харків: ХНУРЕ, 2020. С.23-26

  • Борисенко О.Є., Федорець В.М. Перспективи розвитку малого бізнесу на ринку соняшникової олії. Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня 2020 р. / За заг. редак-цією проф. Ткаченко А. М. Електрон. дані. Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2020, С.229-231.

  • Борисенко О.Є., Сморода О.В. Проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні. Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня 2020 р. / За заг. редакцією проф. Ткаченко А. М. Електрон. дані. Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2020, С.227-228.

  • Борисенко О.Є., Білошапка В.С. Основні чинники впливу на ефективність операційної діяльності торгівельних мереж. Підприємництво і торгівля: тенденції розвитку: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 травня 2020 року). – Одеса: ОНПУ, 2020. С.143-145.

Відзнаки та нагороди:

  • Грамота Запорізького обласного комітету Профспілки працівників освіти і науки України за активну громадську позицію, підтримку іміджу профспілкової організації, значний особистий внесок у соціально-економічний захист членів Профспілки та з нагоди 122 річниці заснування закладу, листопад 2022р.

  • Грамота районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району за вагомий внесок у справу підготовки висококваліфікованих спеціалістів, високий професіоналізм, плідну педагогічну і наукову роботу, активну позицію у громадському житті університету та з нагоди першої річниці заснування факультету будівництва, архітектури та дизайну Запорізького національного технічного університету, жовтень 2018р.

  • Грамота Запорізького національного технічного університету за успішний захист кандидатської дисертації та з нагоди Дня науки. (Наказ №36м від 16.05.2016р.)

  • Грамота департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради за вагомий внесок у справу підготовки висококваліфікованих спеціалістів, високий професіоналізм, плідну педагогічну та наукову роботу, а також активну позицію у громадському житті університету, 2015р.

  • Грамота районної адміністрації Запорізької міської ради по Жовтневому району за вагомий внесок у справу підготовки висококваліфікованих спеціалістів, високий професіоналізм, плідну педагогічну і наукову роботу, активну позицію у громадському житті університету та з нагоди 114-ї річниці існування університету, листопад 2014р.

  • рамота Економіко-гуманітарного інституту Запорізького національного технічного університету за плідну працю секретарем ЕГІ та на честь 20-річчя зі створення факультету економіки та управління. 16.05.2014р.

  • Подяка Вченої ради ФЕУ ЗНТУ за сумлінну працю, небайдуже ставлення до службових обов’язків, цілеспрямованість, відповідальність, здатність створювати дружню атмосферу та вагомий внесок у роботу Вченої Ради факультету економіки та управління, 2013р.

Членство у громадських об'єднаннях:

  • дійсний член Української асоціації маркетингу (Сертифікат №537)

Рік початку діяльності в університеті: 1990.

Основні наукові роботи

  1. Корольков В.В., Борисенко О.Є., Губарь О.В. Академічний огляд. 2023. № 2 (59), С.270-283. DOI: 10.32342/2074-5354-2023-2-59-18 (Фахове видання) (Web of Science)

  2. Лифвр В.В., Борисенко О.Є. Стратегія рекламної діяльності в мережі інтернет: сутність та значення. Наукові перспективи: журнал. 2022. №6 (24). 2022. С. 332-344. https://doi.org/10.52058/2708-7530-2022-6(24)-332-344.

  3. Nechayeva Iryna, Borysenko Olena, Onufriienko Nataliia. Using internet marketing tools in the management of educational projects for the development of human potential (education for adults). Roczniki Ekonomiczne KPSW w Bydgoszczy Roczniki Ekonomiczne Vol. 14. 2021.

  4. Нечаєва І.А., Борисенко О.Є., Онуфрієнко Н.Л. Аналіз можливості та обґрунтування необхідності створення проєктів розвитку людського потенціалу регіону. Економіка та суспільство. 2021. № 27. URL.: http://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/464.

  5. Шитікова Л.В., Борисенко О.Є. Вплив освітнього рівня підготовки та професійної кваліфікації персоналу на формування товарної політики та розвиток інноваційного потенціалу підприємства. Науковий журнал «Причорноморські економічні студії». Випуску 60. Ч.2. 2020. С.17-23. URL: http://bses.in.ua/journals/2020/60_2_2020/5.pdf

Контакти

адреса:

69063, Україна, м.Запоріжжя, вул.Жуковського, 64

аудиторія (кабінет):

281 (головний корпус)

тел.: